Check this out

Saturday, January 23, 2016

INSPIRASI BEKERJA DI RUMAH

Entri 108
 
Teks: KHUSHARTINI KAMARULZAMAN
Foto: AKADEMI BEKERJA DI RUMAH
 
 
Agak terlambat, tetapi saya tetap juga ingin berkongsi promosi bulan Januari kali ini.
 
Bagi saya, ini juga adalah kombinasi yang sangat menarik, bukan sahaja kepada surirumah tetapi untuk sesiapa sahaja samaada yang masih bekerja ataupun yang bekerja dari rumah sahaja.
 
Kadang-kadang kita terasa seperti "tenggelam" atau "lost" apabila bergerak sendiri. Boleh menyebabkan ada rasa tertekan dan sebagainya.
 
Jika kita tidak bersedia ataupun belum terbuka hati untuk sertai Akademi Bekerja Di Rumah seperti saya, mungkin ini boleh membantu anda.
 
Ebook-ebook ini menyajikan pelbagai perkongsian dari suri-suri yang lain yang sudah berjaya. Mereka mengambil satu langkah penting dalam hidup mereka. Begitu juga saya.
 
Ebook-ebook ini juga berkongsi pelbagai idea bisnes dari rumah dan juga memberi kita tips dan idea bisnes apa yang sesuai untuk beroperasi dari rumah serta banyak lagi perkongsian bermanafaat.
 
Untuk dapatkan ebook ini atau sebarang pertanyaan, bolehla hubungi saya di tinicraft@gmail.com.
 
Sekian, terima kasih.

 
 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...