Check this out

Tuesday, October 27, 2015

PATCHWORK DOUBLE SIDED AIRFRYER COVER

Entri 71

Teks: KHUSHARTINI KAMARULZAMAN
Foto: KHUSHARTINI KAMARULZAMAN
 
Memandangkan menjahit adalah hobi kegemaran saya, jadi saya akan mencari peluang untuk dijadikan "alasan" untuk menjahit. 

Pada kali ini, saya jahit satu sarung "airfryer" untuk dapur hitam putih saya ini. Kebetulan pula, saya masih ada baki kain yang sudah dipotong kecil begini dari projek cadar "patchwork" sebelum ini.

Dalam masa dua hari, saya dapat siapkan sarung ini dengan corak polka dot hitam putih di sebelah dalam. Jadi, saya dapat gunakan kedua-dua bahagian.

"Airfryer" ini saya jarang guna, jadi saya perlu letakkan "baju" untuk elakkan berdebu kerana badan putihnya.

Hobi saya ini juga ibarat bekerja di rumah yang mana sesiapa pun boleh lakukannya. Semoga selepas ini, saya masih lagi rajin menjahit. 
 
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...